Przedstaw nam swoje cele, założenia, plan mediowy, problem negocjacyjny lub strategię mediową. Nasz audyt to nie porównanie cen – obejmuje Twoją grupę docelową, kreacje, działania konkurencji warunki zakupu i dopasowanie mediów.
Powiemy Ci nie tylko kiedy i w co zainwestować, ale także czy warto to zrobić. Nie zostawimy Cię z prezentacją i excelem – dajemy gwarancję realizacji.
Będąc naszym klientem, poczujesz różnicę.
Nie rozmawiamy o tym jak wydać Twoje pieniądze. Nie negocjujemy z Tobą, tylko dla Ciebie. Korzystamy ze wszystkich dostępnych narzędzi badawczych i najnowszych technologii.
Transparentnie porównamy wszystkie możliwości rynkowe i przekażemy know-how Tobie i Twoim pracownikom. Poczujesz różnicę.
Będąc naszym klientem, poczujesz różnicę.
Nie rozmawiamy o tym jak wydać Twoje pieniądze. Nie negocjujemy z Tobą, tylko dla Ciebie. Korzystamy ze wszystkich dostępnych narzędzi badawczych i najnowszych technologii.
Transparentnie porównamy wszystkie możliwości rynkowe i przekażemy know-how Tobie i Twoim pracownikom. Poczujesz różnicę.
Nie otrzymasz od nas jednego media planu.
Zobaczysz scenariusze, z prezentacją wszystkich istotnych wskaźników mediowych i czynników kosztowych. Porozmawiamy o tym, jak nasze propozycje wpisują się w Twoje cele oraz jakie są możliwości i skutki ich modyfikacji.
Negocjujemy z mediami bezpośrednio i nie korzystamy z automatyzacji planowania - aby Twój media plan uwzględniał wszystkie możliwości optymalizacji.
42%
Wzrost sprzedaży42% vs 2018
Najlepszy wynik sprzedaży
Optymalizacja budżetu mediowego przyniosła wzmocnienie siły kampanii TV + Digital o 60%, co według Klienta, po uwzględnieniu innych czynników rynkowych, przełożyło się bezpośrednio na bezprecedensowy wynik sprzedaży.
Najlepszy wynik sprzedaży
Optymalizacja budżetu mediowego przyniosła wzmocnienie siły kampanii TV + Digital o 60%, co według Klienta, po uwzględnieniu innych czynników rynkowych, przełożyło się bezpośrednio na bezprecedensowy wynik sprzedaży.
42%
Wzrost sprzedaży42% vs 2018
Kompleksowa obsługa
11 lat działań i zbudowane zaufanie pozwoliły zrealizować ogromną ilość działań marketingowych, projektów specjalnych a także rebranding marki. Konsekwentna strategia oraz innowacyjne rozwiązania digitalowe ugruntowały firmy Wezyr Holidays i Coral Travel na pozycjach liderów rynku turystycznego.
120
Projektów mediowychi eventowych
+80%
Wzrost siły kampanii TV80% w grupie docelowej
Optymalizacja media planu
Nasz audyt wykazał, że grupa docelowa i struktura kampanii nie odzwierciedlała celów biznesowych klienta. Dostosowanie tych parametrów oraz struktury inwestycji w emitentów, przyniosło poprawę siły kampanii o 80%.
Optymalizacja media planu
Nasz audyt wykazał, że grupa docelowa i struktura kampanii nie odzwierciedlała celów biznesowych klienta. Dostosowanie tych parametrów oraz struktury inwestycji w emitentów, przyniosło poprawę siły kampanii o 80%.
+80%
Wzrost siły kampanii TV80% w grupie docelowej
Projekty specjalne
Przez 13 lat partnerskiej współpracy z firmą AMBRA S.A stworzyliśmy strategiczne projekty specjalne dla poszczególnych marek, które w znaczącysposób wzmocniły ich rozpoznawalność oraz komunikację w mediach m.in.: CIN&CIN POLISH CUP, LUBELSKIE ŚWIĘTO MŁODEGO CYDRU, CIN&CIN AMOR.
800%
Wzrostu ekwiwalentumediowego
15 lat
Doświadczenia
Multi kampanie reklamowe
15 lat doświadczenia w branży pozwoliło nam na produkcję autorskich projektów marketingowych m.in. Bali Sylwestrowych - promującychekskluzywne miejsca: Double Tree by Hilton Warsaw, Folwark i Pałac Łochów (Grupa Arche), Endorfina Foksal, a także na stworzenie własnej platformy sprzedażowej balsylwestrowy.com.pl.
Multi kampanie reklamowe
15 lat doświadczenia w branży pozwoliło nam na produkcję autorskich projektów marketingowych m.in. Bali Sylwestrowych - promującychekskluzywne miejsca: Double Tree by Hilton Warsaw, Folwark i Pałac Łochów (Grupa Arche), Endorfina Foksal, a także na stworzenie własnej platformy sprzedażowej balsylwestrowy.com.pl.
15 lat
Doświadczenia
Silniejsza kampania
Analiza media-mix oraz struktury i okresu inwestycji pozwoliła na znaczące podniesienie efektywności dwóch kampanii marki w latach 2019-20, realizowanych w TV i Internecie.
>15%
Wzrost siły kampaniiw wyniku audytu
>3 lata
Budowa świadomości markiw TV przez najefektywniejszerozwiązania
Wzrost rozpoznawalności marki
Głęboka analiza grupy docelowej oraz bieżących warunków handlowych emitentów pozwolił na realizację 3 niezwykle efektywnych kampanii TV wspartych działaniami w Internecie i rozpoczęcie konsekwentnej budowy obecności marki Arche w kanale TV.
Wzrost rozpoznawalności marki
Głęboka analiza grupy docelowej oraz bieżących warunków handlowych emitentów pozwolił na realizację 3 niezwykle efektywnych kampanii TV wspartych działaniami w Internecie i rozpoczęcie konsekwentnej budowy obecności marki Arche w kanale TV.
>3 lata
Budowa świadomości markiw TV przez najefektywniejszerozwiązania
Odłożenie inwestycji w media
Analiza aktywności konkurencji wykazała, ze przy dostępnym budżecie nawet najlepiej zoptymalizowany media plan nie wygeneruje satysfakcjonującego poziomu widoczności na tle konkurentów. Rekomendacja o odłożeniu aktywności została przyjęta, a zasoby zainwestowane w rozwój zdolności produkcyjnych.
Skuteczna relokacja środków
KONTAKT
KONTAKT