Przedstaw nam swoje cele, założenia, plan mediowy, problem negocjacyjny lub strategię mediową. Nasz audyt to nie porównanie cen – obejmuje Twoją grupę docelową, kreacje, działania konkurencji warunki zakupu i dopasowanie mediów.

Powiemy Ci nie tylko kiedy i w co zainwestować, ale także czy warto to zrobić. Nie zostawimy Cię z prezentacją i excelem – dajemy gwarancję realizacji.

Będąc naszym klientem, poczujesz różnicę.

Nie rozmawiamy o tym jak wydać Twoje pieniądze. Nie negocjujemy z Tobą, tylko dla Ciebie. Korzystamy ze wszystkich dostępnych narzędzi badawczych i najnowszych technologii.

Transparentnie porównamy wszystkie możliwości rynkowe i przekażemy know-how Tobie i Twoim pracownikom. Poczujesz różnicę.

Będąc naszym klientem, poczujesz różnicę.

Nie rozmawiamy o tym jak wydać Twoje pieniądze. Nie negocjujemy z Tobą, tylko dla Ciebie. Korzystamy ze wszystkich dostępnych narzędzi badawczych i najnowszych technologii.

Transparentnie porównamy wszystkie możliwości rynkowe i przekażemy know-how Tobie i Twoim pracownikom. Poczujesz różnicę.

Nie otrzymasz od nas jednego media planu.

Zobaczysz scenariusze, z prezentacją wszystkich istotnych wskaźników mediowych i czynników kosztowych. Porozmawiamy o tym, jak nasze propozycje wpisują się w Twoje cele oraz jakie są możliwości i skutki ich modyfikacji.

Negocjujemy z mediami bezpośrednio i nie korzystamy z automatyzacji planowania - aby Twój media plan uwzględniał wszystkie możliwości optymalizacji.

42%

Wzrost sprzedaży42% vs 2018

Najlepszy wynik sprzedaży

Optymalizacja budżetu mediowego przyniosła wzmocnienie siły kampanii TV + Digital o 60%, co według Klienta, po uwzględnieniu innych czynników rynkowych, przełożyło się bezpośrednio na bezprecedensowy wynik sprzedaży.

Najlepszy wynik sprzedaży

Optymalizacja budżetu mediowego przyniosła wzmocnienie siły kampanii TV + Digital o 60%, co według Klienta, po uwzględnieniu innych czynników rynkowych, przełożyło się bezpośrednio na bezprecedensowy wynik sprzedaży.

42%

Wzrost sprzedaży42% vs 2018

Kompleksowa obsługa

11 lat działań i zbudowane zaufanie pozwoliły zrealizować ogromną ilość działań marketingowych, projektów specjalnych a także rebranding marki. Konsekwentna strategia oraz innowacyjne rozwiązania digitalowe ugruntowały firmy Wezyr Holidays i Coral Travel na pozycjach liderów rynku turystycznego.

120

Projektów mediowychi eventowych

+80%

Wzrost siły kampanii TV80% w grupie docelowej

Optymalizacja media planu

Nasz audyt wykazał, że grupa docelowa i struktura kampanii nie odzwierciedlała celów biznesowych klienta. Dostosowanie tych parametrów oraz struktury inwestycji w emitentów, przyniosło poprawę siły kampanii o 80%.

Optymalizacja media planu

Nasz audyt wykazał, że grupa docelowa i struktura kampanii nie odzwierciedlała celów biznesowych klienta. Dostosowanie tych parametrów oraz struktury inwestycji w emitentów, przyniosło poprawę siły kampanii o 80%.

+80%

Wzrost siły kampanii TV80% w grupie docelowej

Projekty specjalne

Przez 13 lat partnerskiej współpracy z firmą AMBRA S.A stworzyliśmy strategiczne projekty specjalne dla poszczególnych marek, które w znaczącysposób wzmocniły ich rozpoznawalność oraz komunikację w mediach m.in.: CIN&CIN POLISH CUP, LUBELSKIE ŚWIĘTO MŁODEGO CYDRU, CIN&CIN AMOR.

800%

Wzrostu ekwiwalentumediowego

15 lat

Doświadczenia

Multi kampanie reklamowe

15 lat doświadczenia w branży pozwoliło nam na produkcję autorskich projektów marketingowych m.in. Bali Sylwestrowych - promującychekskluzywne miejsca: Double Tree by Hilton Warsaw, Folwark i Pałac Łochów (Grupa Arche), Endorfina Foksal, a także na stworzenie własnej platformy sprzedażowej balsylwestrowy.com.pl.

Multi kampanie reklamowe

15 lat doświadczenia w branży pozwoliło nam na produkcję autorskich projektów marketingowych m.in. Bali Sylwestrowych - promującychekskluzywne miejsca: Double Tree by Hilton Warsaw, Folwark i Pałac Łochów (Grupa Arche), Endorfina Foksal, a także na stworzenie własnej platformy sprzedażowej balsylwestrowy.com.pl.

15 lat

Doświadczenia

Silniejsza kampania

Analiza media-mix oraz struktury i okresu inwestycji pozwoliła na znaczące podniesienie efektywności dwóch kampanii marki w latach 2019-20, realizowanych w TV i Internecie.

>15%

Wzrost siły kampaniiw wyniku audytu

>3 lata

Budowa świadomości markiw TV przez najefektywniejszerozwiązania

Wzrost rozpoznawalności marki

Głęboka analiza grupy docelowej oraz bieżących warunków handlowych emitentów pozwolił na realizację 3 niezwykle efektywnych kampanii TV wspartych działaniami w Internecie i rozpoczęcie konsekwentnej budowy obecności marki Arche w kanale TV.

Wzrost rozpoznawalności marki

Głęboka analiza grupy docelowej oraz bieżących warunków handlowych emitentów pozwolił na realizację 3 niezwykle efektywnych kampanii TV wspartych działaniami w Internecie i rozpoczęcie konsekwentnej budowy obecności marki Arche w kanale TV.

>3 lata

Budowa świadomości markiw TV przez najefektywniejszerozwiązania

Odłożenie inwestycji w media

Analiza aktywności konkurencji wykazała, ze przy dostępnym budżecie nawet najlepiej zoptymalizowany media plan nie wygeneruje satysfakcjonującego poziomu widoczności na tle konkurentów. Rekomendacja o odłożeniu aktywności została przyjęta, a zasoby zainwestowane w rozwój zdolności produkcyjnych.

Skuteczna relokacja środków

KONTAKT

Zainteresowany audytemi optymalizacją mediów?

Zaskoczymy Cię skutecznością i ceną.

Wyślij zapytanie

KONTAKT

Zainteresowany audytemi optymalizacją mediów?

Zaskoczymy Cię skutecznością i ceną.

Wyślij zapytanie